دانلود نوحه و مداحی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰



پایان نامه مدیریت

• دسته بندی نحوه های تحقیق بر طبـق هدف
بر طبـق هدف پژوهش ها به پژوهش های بنیادی فرد دی تقسیم می شوند. اما زهره سرمد معتقد است پژوهش ها بر اساس هدف به سه دسته تقسیم می شوند: تحقیق بنیادی، تحقیق فرد دی و تحقیق توسعه. با عنایت به شرح ات زیر می توان گفت تحقیق گسترش خود نوع تحقیق فرد دی است.

- تحقیق بنیادی: پژوهشی است که به کشف ماهیت اشیاء پدیده‌ها روابط بین متغیرها، اصول، قوانین تولید و ساخت یا تست تئوری‌ها نظریه‌ها می‌پردازد به گسترش مرزهای دانش رشته علمی یاری می‌نماید. هدف مهم این نوع پژوهش تبیین ارتباطات بین پدیده ها، آزمون نظریه ها اضافه کردن به دانش موجود در یک زمینه ویِژگزینشه است. برای مثال "نقد رابطه اعتماد تعهد در ارتباطات صنعتی" نمونه تحقیق بنیادی است. سطح گفتمان کلی و انتزاعی در حوزه یک علم است. تحقیق بنیادی می تواند نظری یا تجربی باشد. تحقیق بنیادی نظری از روش‌های دلیل عقلانی و قیاسی استفاده می‌کند و بر پایه مطالعات کتابخانه‌ای انجام می‌شود. تحقیق بنیادی تجربی از روش‌های دلیل استقرائی مصرف می‌کند و بر پایه روشهای میدانی انجام می‌شود.

- تحقیق فرد دی: پژوهشی است که با مصرف از نتایج نتایج بررسی ها و تحقیقات بنیادی به منظور اصلاح و به کمال رساندن رفتارها، روش‌ها، وسائل ها، وسایل، تولیدات، ساختارها و الگوهای مورد استفاده جوامع آدم ی انجام می‌شود. هدف تحقیق کاربر دی گسترش دانش کاربر دی در یک زمینه ویِژگزینشه است. در اینجا هم سطح گفتمان انتزاعی کلی اما در یک زمینه ویِژگزینشه است. برای مثال "تحلیل میزان اعتماد مشتریان به سازمان فرضی" یک نوع تحقیق فرد دی است.

• دسته بندیروش های تحقیق بر اساس شیوه گردآوری داده ها
سرمد معتقد است پژوهش ها بر اساس شیوه گردآوری داده ها به دو دسته تقسیم می شوند: تحقیق توصیفی و تحقیق تست ی

- تحقیق توصیفی یا غیر تست ی حاوی 5 دسته است: پیمایشی، همبستگی، پس رویدادی، اقدام پژوهی، ارزیابی موردی

- تحقیق آزمایش ی به دو دسته تقسیم می شود: تحقیق تمام آزمایش ی تحقیق نیمه تست ی


1- تحقیق توصیفی یا غیر تست ی

تحقیق توصیفی یا غیر آزمایش ی حاوی 5 دسته است: پیمایشی، همبستگی، پس رویدادی، اقدام پژوهی، ارزیابی موردی

1-1. تحقیق پیمایشی (Survey Research)

در این نوع تحقیق هدف ارزیابی توزیع ویژگیهای یک جامعه است و بیشتر تحقیق های مدیریت از این نوع است . در پژوهش پیمایشی پارامترهای جامعه ارزیابی می شوند. در اینجا پژوهشگر با انتخاب نمونه ای که معرف جامعه است به ارزیابی متغیرهای پژوهش می پردازد. پژوهش پیمایشی به سه دسته تقسیم می شود:

1-1-1.شیوه مقطعی (Cross Sectional): گرد آوری داده ها درباره یک یا چند صفت در یک مقطع زمانی خاص. جهت مثال ارزیابی میزان علاقه دانشجویان سال اول دبیرستان به ادامه تحصیل در یک رشته خاص

1-1-2.روش طولی (Longitudinal): در تحلیل پیمایش طولی، داده ها در طول زمان گردآوری شده تا رابطه بین متغیرها در طول سنجیده شود. جهت مثال «سیر تحول ثبت نام دانشجویان یک دختر در دوره های تحصیلات تکمیلی» یا «تحلیل تحول مهارت های زبان فارسی پایه اول تا پنجم ابتدائی». بررسی ها تحولی که به ارزیابی روندها و تحول پدیده ها در طول زمان می پردازند از این دسته هستند .

1-1-3.آموزش دلفی (Delphi Technique): جهت نقد نظر های جمع مالک نظر درباره موضوع مخصوص می توان از این تکنیک استفاده کرد. مانند «نقد نظر اساتید دانشکده در باره یک طرح نو آموزش ی»

1-2. تحقیق همبستگی (Correlational Research)

در این نوع نتایج بررسی ها و تحقیقات رابطه بین متغیرها بر طبـق هدف پژوهش نقد می گردد. در مشاهدات همبستگی چنانچه هدف پیش بینی متغیرهای وابسته بر اساس متغیرهای مستقل باشد به متغیر وابسته متغیر ملاک به متغیر مستقل متغیر پیش بین گویند. همچنین وجه تمایز تحقیق همبستگی با تحقیق تست ی در این است که در اینجا متغیرهای مستقل دستکاری نمی شوند. بر اساس هدف به سه دسته تقسیم می شود:

1-1-1. همبستگی دو متغیری: هدف نقد رابطه همزمانی متغیرها است به جمله دیگر میزان همموزیک ی تغییرات دو متغیر است. در بیشتر بررسی ها همبستگی دو متغیری از مقیاس فاصله ای با پیش فرض توزیع نرمال و محاسبه ضریب همبستگی پیرسون استفاده می شود. مثال: رابطه اسناد ثبات و مرکز علیت با موفق یت در عملکرد

1-1-2. نقد رگرسیون: در تحلیل رگرسیون هدف پیش بینی یا چند متغیر ملاک براساس یا چند متغیر پیش بین است. چنانچه هدف ارزیابی یک متغیر ملاک از متغیر پیش بین باشد از رگرسیون آسان استفاده می شود. چنانچه ارزیابی متغیر ملاک بر اساس چند متغیر پیش بین باشد از رگرسیون چندگانه (Multiple) استفاده می شود. اگر همزمان چند متغیر ملاک بر اساس چند متغیر پیش بین نقد شود از رگرسیون چند متغیری (Multivariate) مصرف می شود.

1-1-3. نقد کوواریانس: در گاهی تحلیل ها هدف ارزیابی مجموعه ای از همبستگی های دو متغیر متغیرها در جدولی به نام ماتریس همبستگی یا کوواریانس است که با پیشرفت در زمینه پروگرام های آماری میسر شده است. ارزیابی علت ی و حل معادلات ساختاری از این دسته هستند .

1-3. تحقیق پس رویدادی (Ex-Post Facto)

به تحقیق پس‌رویدادی تحقیق علی-مقایسه‌ای نیز گویند. تحقیق پس‌رویدادی به تحقیقی گفته می شود که پژوهشگر علت احتمـا لی متغیر وابسته را مورد تحلیل قرار می دهد. چون متغیر مستقل و ابسته در قدیم رخ داده اند لذا این نوع تحقیق غیر آزمایش ی را تحقیق پس رویدادی می گویند.

2- تحقیق تست ی

تحقیق آزمایش ی به دو دسته تقسیم می شود: تحقیق تمام آزمایش ی تحقیق نیمه آزمایش ی


در بیشتر پژوهش های علوم آدم ی نظر به اینکه هدف اصلی از انجام پژوهش ارزیابی یک مورد بهروش میدانی است می توان گفت پژوهش فوق از نظر هدف در حیطه پژوهش های کاربر دی است . از طرف دیگر با تذکر به اینکه در این پژوهش ازآموزش های مطالعه کتابخانه ای و نیز نحوه های میدانی نظیر پرسش نامـه استفاده شده است، می توان بیان کرد که پژوهش حاضر بر اساس ماهیت روش گردآوری داده ها، یک پژوهش توصیفی-پیمایشی است.

  • حاجی آقایی
  • ۰
  • ۰



آموزش fl studio

نی از ساز های بادی کهن از جنس گیاه نی است که طول آن از شش گره هفت بند تشکیل شده است به همین به آن نی هفت بند می گویند.

زمان نواختن، هوا از دهانه نی وارد می شود و با انگشت گذاری بر سوراخها با تغییر فشار هوا صداهای مختلف بوجود می آیند. نوازنده نی را عمودی در دست می گیرد دهانه آن را بین دو دندان جلو یا بین لب ها قرار می دهد و در آن می دمد. بخش بسیاری از هوای دمیده شده از سوراخهای باز نی خارج می شود و نوازنده با انگشتهای هر دو دست سوراخها را باز و بسته می نماید .

احتمال دارد نوازنده نواختن ، دست راست را بالای دست چپ قرار دهد و برعکس.

وقت ساختن نی روی گره ها را با نواز می پوشانند بر سر دهانه و انتهای لوله نی لوله استوانه ای کوتاهی به طول تقریبی 7 سانتی متر و هم قطر ضخامت نی از فلز برنج قرار می دهند.

طول نی حدود 30 تا 65 سانتی متر و قطر آن از 5/1 تا 3 سانتی متر است تعداد 5 سوراخ در طرف جلو یک سوراخ در قسمت عقب نی ایجاد می کنند. هر چه لوله نی باریکتر کوتاهتر باشد ولوم آن زیر تر است و برعکس.

نی در اندازه های مختلف تهیه و تولید می شود نمی توان آن را کوک کرد. بدنه اصلی این ساز چون در طبیعت بیشتر شدن می نماید ، دو نی کاملا از هر جهت همسان کمتر بدست می آید.

وسعت
وسعت صوت نی اکثرا ٌ حدود دو اکتاو و نیم است. نی به طور طبیعی فاقد نت "سی" روی خط سوم حامل است. وسعت صوت نی به چهار منطقه صوتی حاوی ولوم بم و بم نرم صدی اوج ، صوت غیث ولوم ذیل(پس غیث) تقسیم می شود.

انواع نی

به علت ساختار طبیعی بدنه نی عدم امکان کوک کردن آن می توان با توجه به تغییر طول قطر لوله، از هر پرده ای نی داشت. به جر نی در کوک "دو" بقیه نی ها از سازهای انتفرش هستند . برای مثال نی در کوک سی بمل وقتی "دو" می زند "سی بمل" صدا می دهد پس باید برای آن یک پرده بالاتر یعنی "ر" نوشت تا صوت "دو" بدهد. یا جهت نی "لا" که یک پرده و نیم پایین تراز دیاپازون است باید یک پرده و نیم بالاتر نت نویسی کرد تا دیاپازون صدا بدهد .

نی سازی ست کهن و به همین صورت در تمام نواحی ایران معمول است انواع دیگر آن را با فرق هایی می توان دید ، مانند نی انبان، بالابان.

نی هایی که از نواحی خشک به دست می آیند، چوب محکمتری دارند و ترک نمی میل کردن د.

نی از سازهایی ست که برای تکنوازی مناسب تر است ولی در گروه نوازی های سازهای ملی هم از آن مصرف می شود.

امکانات اجرای نی

نوازندگی در صداهای بم نی، اندازه بیشتر در صداهای زیر اندازه کمتری دارد.

اجرای تکیه ها استکاتو، واخوان خا آرپژهای کوتاه (در صورت نیاز) در این ساز به خوب ی میسر است.

حالتهای کیفی موسیقی با کم و خیلی کرد فشار و دمیدن حرکت مختصر انگشتها بر روی سوراخها ایجاد می شوند.

  • حاجی آقایی
  • ۰
  • ۰



انجام پایان نامه ارشدمدیریت

روش نقد محتوا (Content analysis) چیست؟

نقد محتوا یکی از روش‌های با اهمیت پژوهش است که در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه محققان قرار گرفته است.
فرد،ان کرلینجر (Fred N. Kerlinger) تعریف جامعی از این نحوه ارائه می‌دهد: "نقد محتواآموزش مطالعه و تجزیه ارزیابی ارتباط‌ها به شیوه نظام دار، عینی کمی جهت اندازه‌گیری متغیرهاست."
وی در بیان ویژگی‌های تحلیل محتوا می‌افزاید: "در قدیم برای اندازه‌گیری متغیرها، از اینروش کمتر مصرف شده است. اما کاربر د فزاینده آن در پژوهش رفتاری به اندازه گیری متغیرهایی معطوف بوده است که بدون این روش، اندازه گیری آنها میسر نبوده است... در اینروش به جای مشاهده مستقیم رفتار افراد یا درخواست از آنان جهت جواب دادن به مقیاس‌ها یا مصاحبه با آنان، پژوهشگر ارتباط‌‌هایی را که افراد ایجاد کرده ‌اند؛ گزینش سئوال‌هایش را در آنها جستجو می‌کند."
تعریف "برنارد برلسون" (Bernard Berelson) نیز از نقد محتوا، تعریف جامعی است زیرا هنوز با گذشت بیش از چهل سال، محققان از آن مصرف می‌کنند. برلسون می‌نویسد : تجزیه و نقد محتوا، یک شیوه تحقیقی است که برای تشریح عینی، منظم کمی محتوای آشکار پیام‌های ارتباطی بکار می‌رود.
در تعریف فوق، مفاهیم "کمی کیفی" "عینی ذهنی" و "آشکار نهان" جای بحث زیاد دارد. گرچه نقد محتوا اصولا بر مبنای داده‌های کمی است، ولی می‌توان متغیرهای کیفی را به متغیرهای کمی تبدیل کرد.
در تحلیل محتوا، پژوهشگر پیام‌های تولید شده را مورد تجزیه نقد قرار می‌دهد و به دنبال پیدا کردن پاسخی برای سوال ‌های تحقیق است.شیوه نقد محتوا برای پژوهشگران علوم اجتماعی آدم ی فرصت‌های گوناگونی را جهت استفاده منظم از فرا گیرترین شکل مدارک مربوط به امور آدم ی- به مفهوم محتوای ارتباطات- فراهم می‌آورد. دامنه وسیع این فرصت‌ها وقتی که تنوع موارد ی را که نحوه تحلیل محتوا در آن مفید واقع شده است مرور می‌کنیم؛ آشکارتر خواهد شد.
مراحل نقد محتوا
مراحلآموزش نقد محتوا به این ترتیب است:
1- معین کردن هدف: هدف یک پژوهش علمی دستیابی به جواب چند سئوال فرضیه است.
2- طرح سئوالات و فرضیه‌ها
3- انتخاب واحد تحقیق: در واقع این سئوال‌ها و فرضیه‌های تحقیق است که نوع متغیر واحد تحقیق را معین می‌کند.
4- ساختن زیرمقوله‌ها: در این وهله پژوهشگر با تذکر به فرضیه‌ها ، سئوال‌ها صورت مسئله تحقیق، متغیرهایی را می‌سازد که با مبنا قرار گرفتن جهت کد گذاری مطالب مورد نظر، محقق را در جهت پاسخگویی به سئوال‌ها و فرضیه‌ها کمک کند. این کار در واقع همان تهیه و تولید دستورالعمل کد گذاری به شمار می‌رود.
5- ارائه تعاریف نظری- علمی: در این وهله باید محقق بتواند تعریف نظری جامع و مانعی جهت متغیرها ارائه دهد که درعمل امکان کد گذاری مطالب به راحتی میسر باشد.
6- معین کردن جامعه آماری: این کار برمبنای سئوال‌ها و فرضیه‌های تحقیق معین می‌شوند.
7- نمونه گیری: نمونه گیری در تحلیل محتوا با نمونه گیری درشیوه پیمایشی فرق چندانی ندارد در واقع دغدغه مهم پژوهشگر این است که نمونه‌ها به طریقی انتخاب شوند که بتوانند آن کل مورد نظر را نمایندگی کنند.برای نمونه گیری با تذکر به فرضیه‌ها سئوال‌های تحقیق و در دسترس بودن نمونه‌ها می‌توان هفته یا یک ماه یا یک سال آماری ساخت.
8- کد گذاری و جمع‌آوری داده‌ها: در این وهله ، محقق با توجه به واحد تحقیق،نمونه‌های گزینش شده را بر اساس دستورالعمل تولید و ساخت شده، تحلیل و کد گذاری کرده پس کد‌های مربوطه را در برگه ویژه کد گذاری ثبت می‌کند.
9- روایی پایایی: در وهله بعد از کد گذاری، برای آنکه اصل عینیتشیوه نقد بکار گرفته محک زده شود، ضریب قابلیت اعتماد (پایایی) محاسبه می‌شود. (با مصرف از فرمول اسکات و کد گذاری مجدد حداقل 10 درصد پیام‌ها)
10- آزمون‌های آماری: در این وهله پژوهشگر، داده‌های بدست آمده موجود در برگه کد گذاری را وارد رایانه ی با نرم‌افزار spss می‌کند تا از طریق آزمون‌های آماری- که بیشتر آزمون کای اسکوئر مورد نظر است- به جدول های توزیع زیادی دست یافته و بعد به وهله انتها یعنی تجزیه و تحلیل داده‌ها برسد. در این وهله است که پژوهشگر جهت سئوال‌ها فرضیه‌های تحقیق جواب مناسب دریافت می‌کند. و برهمین مبنا هم تحقیق می‌تواند پیشنهاد هایی برای انجام پژوهش‌های نو ارائه دهد.

  • حاجی آقایی
  • ۰
  • ۰



دانلود آهنگ

ترانه و شعر موزیک نشدیم سینا حجازی

من یه خندم که میخونم من یه دیوونم که میدونم
من صدایه گریه ی نسلی شدم که داره میخنده و داغونه
اینقدر اشک واسه نداشته هاش ریخته که عاشقه ترنمه بارونه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این خـبر احتمال دارد این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این احتمالا این روزگار وحشی آدم شه

تکست موسیقی نشدیم سینا حجازی

نسله من با لگد پدر از خواب پرید ولی باز روز پدر رفتو جوراب خرید
نسلی که سیلی خورد از تمام معلماش اما هیشکی رنگه اشکاشو ندید
ما که بنگی نشدیم سیخو سنگی نشدیم حاله ما خوب ه تمام ما مفنگی نشدیم
نسله من عاشقه پوسترایه رنگی بودو خواب میدید واسش جایزه ی ساز آوردن
یکی جفت پا میپرید تو رویات پاشو اسکل کپسول گاز آوردن
چه میشه کرد جهان رو هی داریم خالی میبندیم
با چشه باز اشک میریزیم با چشه بسته میخندیم
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این خـبر ممکن است این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این خـبر ممکن است این روزگار وحشی آدم شه
یآدم ون داده بودن دختر ا بادکنکن هیشکی یآدم ون نداد که برای چه میترکن
یآدم ون داده بودن پسرا شیرن فردی یآدم ون نداد چرا دلگیرن
زیر درخت آلبالو شادی مونو گم کردیم گریه به حاله خودمون خنده به مردم کردیم
عمو زنجیر باف چشامونو میبندیم تو پشته کوه بنداز ما بازم میخندیم
بخند بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این خـبر احتمال دارد این روزگار وحشی آدم شه
**

  • حاجی آقایی